Про повернення та обмін
Згідно Закону «Про захист прав споживачів» кожен Покупець має право повернути або обміняти товар упродовж 14 днів після отримання покупки.
У випадку якщо повернення відбувається з вини Продавця (товар неналежної якості, розміру, має ушкодження чи інші дефекти) доставка сплачується Продавцем. При цьому Покупець має право на обмін товару чи на повернення коштів за товар на карту будь-якого банку України.
У випадку якщо Покупець бажає повернути чи обміняти товар з інших причин, поштові послуги сплачуються Покупцем.
Повернення коштів за товар чи обмін товару здійснюється після отримання товару на склад магазину, у продовж 2 – 3 робочих днів, після огляду товару на предмет пошкоджень. Товар не повинен був бути у використанні, мати забруднення та розукомплектування. Перед відправкою Продавцю товару, що повертається, Покупець повинен його ретельно запакувати.
Звертаємо увагу на те, що не всі товари Ви можете повернути чи обміняти. Існує перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». В нашому випадку до нього віднесено:
- сопілки та ручки-свистки;
- люльки (наявність мундштуків);
- розчіски, гребенці та щітки масажні.
Шановні покупці, звертаємо Вашу увагу на те, що відтінки кольорів на виробах можуть відрізнятись від представлених на фото унаслідок налаштувань моніторів у кожного пристрою.
Робіть покупки усвідомлено та уважно читайте опис товару, а наш менеджер завжди зможе допомогти з питань якості чи розмірів товару. При необхідності можливо оперативно зробити додаткові фото.